ذرباره شرکت دستمال کاغذی بیتا
نوشته شده توسط : admin

تاریخچه
رعایت بهداشت فردی و تأثیر آن در بالندگی جامعه برای شهروندان ایران که از فرهنگ ملی - مذهبی دیرینه ای بهره می برند و پاکیزگی را امری پسندیده و نشانه ایمان می دانند موضوعی است در خور توجه. بی تردید تأثیر رسانه ها و وسایل ارتباط جمعی در جهانی شدن مصرف فرآورده های سلولزی بهداشتی نقشی بی بدیل ایفا نموده و خوشبختانه ایران نیز از آن تأثیر فراوان گرفته و استقبال قشر تحصیل کرده جامعه یکی از نشانه های بارز آن است.

در راستای کمک به تأمین نیاز روزافزون به مصرف محصولات سلولزی نظیر انواع :

دستمال کاغذی

حوله کاغذی

دستمال توالت

نوار بهداشتی

دستمال جیبی

و پوشک بچه کاملاً بهداشتی

شرکت نیمه شعبان (سهامی خاص) اقدام به احداث مجموعه ای به مساحت بیست و شش هزار متر مربع در موقعیت ممتاز شهر صنعتی سمنان نموده و دستاوردهای چهار دهه آن با تلاش مهندسین و کارشناسان خبره و همکاری صمیمانه کارگران زحمتکش با مدیریت مجموعه در پدید آمدن محصولی با نام بیتا که یکی از برندهای مشهور و برتر صنایع سلولزی بهداشتی را حاصل شده است.

استقال مصرف کنندگان محترم از برند بی تا و مینا نشان دهنده رضایت آنهاست و به منظو رفاه حال مصرف کنندگان، مجموعه محصولات در کلیه سوپرمارکتها، عمده فروشان معتبر و فروشگاه های زنجیره ای کشور نظیر رفاه، اتکا، کوروش، امکان، پروما، اورست، حامی کالا، تعاونی ها، بیمارستانها، داروخانه ها، مراکز درمانی و ... عرضه میگردد.

محصولات زیر نظر مستقیم کارشناسان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تولید می شوند و دارای مجوز از موسسه استانداراد و تحقیقات صنعتی می باشند.

منبع: bita-soft.ir

در سال 1389 شرکت نیمه شعبان بعنوان واحد نمونه سال انتخاب گردیده است.





:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: